Вітаємо у Ноксусі!

2025 рік починається з першого тематичного сезону — Ноксус. Ми маємо велику кількість змін: кольори мапи, новий епічний монстр Атахан і система — Подвиги сили. Також будуть застосовані незначні зміни, як модернізація телепортів, коригування міньйонів і декілька звичайних змін ігрового балансу.

До нас прийдуть зміни й поза межами Ущелини. У Сезоні 1 з’являться інструмент для багатокористувацької практики та нова черга ”Стрімка гра”, а на професійній арені буде застосовано Fearless draft.

Дякуємо, що відвідали Ноксус, побачимося в Ущелині, бажаємо удачі у ваших сходженнях!


Основні моменти оновлення

Саміра з маскараду Чорної Троянди, Рената Ґласк з маскараду Чорної Троянди, Езреаль з маскараду Чорної Троянди, Володимир з маскараду Чорної Троянди, Еліза з маскараду Чорної Троянди, Престижна Катаріна з маскараду Чорної Троянди, Сяйнистий змій Сетт стануть доступні 8 січня 2025 року о 22:00 за київським часом ( 20:00 UTC).


Fearless Draft

Цього року всі ліги першого рівня переходять на формат Fearless Draft. Fearless Draft – це обмеження в матчах best-of-3 та best-of-5, де незалежно від команди, чемпіона можна буде обрати лише раз за серію. Наприклад, якщо команда обирає Йоне, він автоматично стає недоступним для обох команд у цій серії ігор. 

Існує кілька причин запровадження цього режиму. По-перше, ми хочемо урізноманітнити професійну гру, зробити ігри відмінними одна від одної та цікавими для перегляду. По-друге, ми хочемо дати більше простору гравцям з унікальними пулами чемпіонів, щоб продемонструвати їхню унікальну ідентичність та сотні годин, які вони витратили на відточування своєї майстерності на нетипових чемпіонах. По-третє, ми сподіваємося, що зменшення тиску на балансування для про-сцени, дозволить краще налаштувати чемпіонів для звичайних гравців Ліги. Тому, ми сподіваємося, що вже цієї зими навіть непрофесіонали помітять переваги нового формату.  

Не пропустіть перші матчі сезону! Ми з нетерпінням чекаємо, що наші професійні команди підготують щось цікаве для Fearless Draft!


Ноксус захоплює ущелину

Щойно ви потрапите до Ущелини, то помітите, що завітали до Ноксуса. Адже занурення у тематику кожного сезону немає закінчиться на кнопці “Грати”. Тому скориставшись історіями та лором Ліги, ми перевтілили Ущелину та ігролад. Візуальні оновлення мап підкреслюють та заохочують змагальну чесність, тож незалежно вдома чи на професійній сцені, ви можете розраховувати на справедливі умови гри.

Ноксус охопив майже всі аспекти Ущелини: міньйони, вежі та навіть крамарі тепер будуть навіювати атмосферу Ноксуса! Ноксіанські бойові вежі розстрілюватимуть міньйонів та чемпіонів за допомогою нової анімації прицілювання, подібної до оновленої мапи ARAMу. Крамарі одягнуть шати Маскараду, а міньйони виглядатимуть ніби вони викотилися із самого Безсмертного Бастіону.

Ми не хотіли змінювати всю мапу, щоб зберегти знайомі риси та підкреслити відмінності в деяких біомах. Наприклад, зони з синіми підсиленнями та річка зберегли свої пишні лісові відтінки, в той час, як лінії, зони з червоними підсиленнями й бази будуть виглядати більш схожими на те, що ви можете знайти на околицях Ноксуса Прайм. Ці оновлення триватимуть протягом усього 1-го сезону, а у 2-му сезоні на вас чекає ще одна нова подорож.


Атахан

У цьому сезоні ми представляємо абсолютно нового епічного монстра  Атахана — стародавнього демона кровопролиття та насильства.

Атахан з’являтиметься о 20:00 на річці біля верхньої або нижньої лінії. Сторона обиратиметься за більшою кількістю заподіяної шкоди та вбивств до 14 хвилини. О 14:00 з’являється яма Атахана з двома постійними стінами, які визначатимуть його територію і сигналізуватимуть гравцям місце появи, тож у вас буде достатньо часу, щоб спланувати свій підхід до боротьби з цим древнім демоном.

Але це ще не все. Кількість шкоди й вбивств чемпіонів також визначатимуть форму демона. Під час гри з великою кількістю бійок ви зустрінетеся з Спустошливим Атаханом. Якщо вам вдасться його знищити, вся ваша команда назавжди отримає підвищені ефекти від усіх нагород епічних монстрів. Крім того, після вбивства демон залишить після себе поле Кривавих троянд, які зможуть зібрати всі, хто опиниться поблизу.

Що таке Криваві троянди? Окрім Атахана, в Ущелині також з’являться нові рослини. Вони діють як невеликий, але постійний бонус, який ви можете взяти для своєї команди. Вони дають всій команді невелику кількість досвіду і постійне підсилення адаптивної сили. Криваві троянди можуть з’являтися до 20:00, і роблять це в місцях, де загинули чемпіони, або біля місця появи Атахана, адже це винагорода за вбивство Руйнівного Атахана.

Але повернемося до іншої форми Атахана. Під час гри з невеликою кількістю бійок ви зустрінете Спраглого Атахана. Якщо вам вдасться його перемогти, то вся ваша команда отримає тимчасове, одноразове воскресіння (подібне до дії Ангела-охоронця, за винятком того, що ви телепортуєтесь назад на базу) та постійне збільшення золота за перемоги над чемпіонами, що має допомогти командам отримати додатковий поштовх до участі у командних боях

  • Підсилення від Спраглого Атахана: Після знищення Ненажерливого Атахана команда, яка його вбила, отримує постійний бонус, який збільшує нагороду за вбивство на 40 золота до кінця гри, а також одноразовий ефект воскресіння на наступні 150 секунд. Якщо герой помре, то замість цього він потрапить у стазис на 2 секунди і повернеться на базу через 3,5 секунди. Коли це станеться, потенційний вбивця отримає 100 золота і 1 пелюстку крові для своєї команди.
  • Підсилення від Спустошливого Атахана: Після знищення Руйнівного Атахана команда, яка його вбила, отримує 25% надбавку до всіх нагород за епічних монстрів до кінця гри (разом з вже отриманими нагородами за попередньо вбитих драконів), а також 6 кривавих пелюсток, після чого навколо його ями з’являться 6 великих і 6 малих рослин Кривавої троянди.
  • Криваві троянди та пелюстки: Кожна пелюстка дає команді гравця, який її підібрав, 25 досвіду (збільшується на 100% залежно від В/С/Д, причому чим нижчий показник В/С/Д, тим більше досвіду) і від 1 до 0,33 адаптивної сили. Пелюстки можна отримати, головним чином, влучивши в Криваву Троянду (велика троянда скидає 6 пелюсток, а маленька – 3), хоча їх можна отримати й іншими способами, наприклад, за допомогою Атахана.

За допомогою Атахана ми хотіли створити важливу ігрову ціль, яка дозволить гравцям частіше брати участь у формуванні історії, унікальної для кожної гри в Ущелині Викликача. Дії обох команд, їхні рішення битися чи ні, а також те, де і коли вони це зроблять, визначатимуть розташування  і форму Атахана. Наша мета полягає в тому, щоб в кінцевому підсумку дозволити гравцям активно створювати більше варіацій для кожної гри Ліги.

Щоб дати час для Атахана, поява Герольда Ущелини була перенесена на 16:00, а Барона Нашора – на 25:00. Ми не хочемо, щоб ігри занадто затягувалися, тому ми будемо вносити зміни якщо це буде необхідно. Зазвичай команди не вбивають Барона на 20 хвилині, тому ми вважаємо, що Атахан є потужним, реалістично отримуваним об’єктом у середині гри.


Відродження веж Нексуса

Як і інгібітори, вежі Нексуса тепер відроджуватимуться з повним запасом здоров’я через певний проміжок часу після знищення та матимуть ті самі властивості. 

Ми додали Нексус з можливістю відродження, щоб допомогти зменшити кількість безнадійних ігор з втраченими вежами. Здавалося, що ви наче відтягуєте неминуче, адже не можете покинути базу для отримання Барона чи Старшого Дракона, не отримавши несподіванку у вигляді Шако чи Сіона, які зруйнують ваш Нексус. Тепер, якщо ви зможете відбиватися від наступів протягом певного часу, вам більше не доведеться няньчитися з Нексусом і ви зможете повернутися до бою.

Час відродження вежі Нексуса: Після знищення, вежа Нексуса відродиться через 3 хвилини.


Подвиги сили

Ноксус завітав до Ущелини та приніс із собою Подвиги Сили. Ця нова система замінює бонусне золото за «Першу кров» і «Першу вежу», а також додає третій «Подвиг сили» для команд у битві за Вбивство монстрів, для завершення якої потрібно отримати три перемоги над епічними монстрами.

Команда, яка першою виконає два з трьох «Подвигів сили» (Перша кров, Перша вежа та Вбивство монстра), здобуде перемогу в подвигах в цій грі та покращує свої черевики 2-го рівня до тріумфальних версій. Пізніше в грі команда-переможець також матиме можливість покращити свої черевики 2-го рівня до 3-го, витративши на це золото. Але для цього вони повинні мати в інвентарі щонайменше два легендарні предмети.
У нас є кілька цілей для «Подвигів сили»: допомогти гравцям на початку гри досягти цілей разом з командою, прибрати золото, яке занадто сильно надавало перевагу шляхом накопичення окремими гравцями на початку гри, і дати цікавий спосіб отримати доступ до покращення черевиків. Ми шукаємо Подвиги, які б керували грою команд на початку гри та давали невелику, конкретну перевагу в середині та наприкінці гри.

Оновлення до тріумфальних черевиків є безплатним і одразу надається для всіх черевиків 2-го рівня команди, яка виграла «Подвиги». Якщо у вас ще немає черевиків 2-го рівня, ви отримаєте їх одразу ж після покупки. Ось список усіх бонусів тріумфальних черевиків:

Тріумфальні берсеркові наголінники: +5% швидкості атаки

Тріумфальні іонійські чоботи ясності: +5 прискорення

Тріумфальні чаклунські черевики: +4 магічного пробиття

Тріумфальні броньовані берці: +5 броні

Тріумфальна меркурієва хода: +5 магічного спротиву

Тріумфальні черевики стрімкості: +5 швидкості руху

Тріумфальні синхронізовані душі: +5 швидкості руху

Наступні покращення можна придбати, якщо команда-переможець «Подвигу» має два легендарні предмети (або більше). Збільшення характеристик є відносним до вищезгаданих покращень Тріумфальних черевиків (які є безплатними).

Gunmetal Greaves –  Металеві наколінники (Покращення берсеркових наголінників)</strong>

[*] 750 золота

[*] +10% швидкості атаки

[*] +5 швидкості руху

[*] Атакуючи чемпіона, ви отримуєте 15% (ближній бій) / 10% (дальній бій) швидкості руху, яка зменшується протягом 2 секунд.

[/*]

<strong>Crimson Lucidity – Багряна ясність (Покращення іонійських чоботів Ясності)</strong>

[*] 750 золота

[*] +10 прискорення вмінь

[*] +5 швидкості руху

[*] Завдавши шкоди ворогу здібністю, використавши Заклинання Викликача або підсиливши союзника, ви отримуєте 1 (8% дальній бій) швидкості руху на 4 секунди.

[/*]

<strong>Spellslinger’s Shoes – Взуття заклинателя (Покращення чаклунських черевиків)</strong>

[*] 750 золота

[*] +3 магічного пробиття

[*] +5 швидкості руху

[*] +10% магічного пробиття <em> (Так, цей предмет дає як фіксоване, так і відсоткове пробиття.)</e

[/*]

<strong>Armored Advance – Броньований наступ (Покращення броньованих берців)</strong>

[*] 750 золота

[*] +10 броні

[*] +5 швидкості руху

[*] Отримавши фізичну шкоду від чемпіона, ви отримуєте фізичний щит 10-140 (залежно від рівня) + 4% від вашого максимального здоров’я на 4 секунди. 12 секунд перезарядки.

[/*]

<strong>Chainlaced Crushers – Тяжкі кроки (Покращення Меркурієвої ходи)</strong>

[*] 750 золота

[*] +10 магічного спротиву

[*] +5 швидкості руху

[*] Отримавши магічну шкоду від чемпіона, ви отримуєте магічний щит 10-140 (залежно від рівня) + 4% від вашого максимального здоров’я на 4 секунди. 12 секунд перезарядки.

[/*]

<strong>Swiftmarch – Стрімкий марш (Покращення черевиків стрімкості)</strong>

[*] 750 золота

[*] +10 швидкості руху

[*] Збільшує загальну швидкість руху на 4%. Це примножує всі інші види швидкості руху. (Примітка: Це мультиплікативне збільшення швидкості руху у відсотках, що робить його набагато потужнішим, ніж стандартне збільшення швидкості руху).

[/*]

<strong>Forever Forward – Завжди вперед (Покращення синхронізованих душ)</strong>

[*] 750 золота

[*] +10 швидкості руху

[*] Перебуваючи поза боєм, ви збільшуєте загальну швидкість руху на 10%. Це примножує всі інші види швидкості пересування. (Примітка: Це мультиплікативне збільшення швидкості пересування у відсотках, що робить його набагато потужнішим, ніж стандартне збільшення швидкості руху)).

[/*]

<strong>Кассіопея<strong>
[*] Кассіопея не може купити чоботи, тому, коли її команда перемагає в «Подвигах», замість цього її пасивна здатність змінюється з «Зміїна грація» на «Тріумфальна зміїна грація».

[*] Тріумфальна Зміїна грація дає 6 швидкості руху за рівень, а не 4, як базова пасивна здібність.

[/*]


Телепорт

Телепорт став сильнішим, оскільки навички та знання гравців з часом зросли. У нього немає явної слабкості, оскільки гравець-переможець використовує його, щоб збільшити свою перевагу, а гравець, що програв, покладається на нього як на запасний варіант, в той час, як обидва також отримують вигоду від можливості переміщатися по карті за лічені секунди.

Наразі Телепорт значно стримує дії на лініях через його низьку вартість як кнопки «перезавантаження», тоді як ми вважаємо, що більша частина його сили повинна бути в подальшому використанні, яке забезпечує вплив на карту і приносить користь одиночної лінії в решті гри.

Починаючи з цього оновлення, Телепорт більше не буде миттєво переміщати чемпіона після того, як він зарядився. Тепер чемпіони візуально переміщатимуться по карті, причому телепорт буде рухатися повільніше, а вивільнений телепорт — набагато швидше. Ця нова механіка дозволяє нам налаштовувати ефективність телепорту при поверненні на лінію таким чином, щоб не відчувати себе так само погано, як при зменшенні тривалості або дальності його каналу, а також гарантувати, що він і надалі залишатиметься достатньо потужним.

Тепер, коли ранній телепорт має довгий час подорожі, ми знову вводимо його ранню можливість націлюватись на тотеми і міньйонів, оскільки у ворогів є більше часу, щоб відреагувати на телепорт. Крім того, ефект повстання тепер починає діяти з самого початку гри, хоча і в слабшому стані до 14 хвилини. Це зроблено для того, щоб зменшити різницю в часі між поверненням на лінію і телепортуванням, щоб темп гри на початку гри залишався прийнятним, незалежно від того, використовуєте ви телепорт чи ні.

  • Початковий час зарядки: 4 ⇒ 3 секунд 
  • Тип переміщення: Миттєве переміщення ⇒ Ривок, з ефектами невразливості та безупинності 
  • Загальний час подорожі: Завжди 4 секунди ⇒ До 8 секунд, залежно від дальності 
  • Швидкість телепорту: 1000, але збільшується, якщо час телепорту перевищує 8 секунд 
  • Перезарядка: 360 ⇒ 300 seconds 
  • Швидкість вивільненого телепорту: 4500 
  • Перезарядка вивільненого телепорту: 330-240 (залежно від рівня) секунд ⇒ без змін 
  • Додаткова швидкість руху від вивільненого телепорта: 50% додаткової швидкості руху на 3 секунди ⇒ 50% додаткової швидкості руху на 4 секунди

Міньйони на лінії

Ми змінюємо деякі базові правила щодо міньйонів та веж, щоб зробити ранню гру менш суворою у найгірших випадках. Ми хочемо, щоб було більше придатних для гри поєдинків на ранній стадії, оскільки оптимальна гра може створювати ситуації, коли невигідна лінія не має виграшних ходів, просто чекаючи, ховаючись під вежею, яка не захищає достатньо сильно, коли на третій хвилі її знищать.

По-перше, хвилі міньйонів тепер швидше знищуватимуть одна одну. Невелике зменшення здоров’я на початку гри та значне збільшення шкоди міньйонам на інших лініях означає, що міньйони вмиратимуть швидше, а середній розмір хвилі міньйонів, яка досягає вежі, буде меншим. Зміни у шкоді повинні зробити добивання міньйонів, і їх загальну шкоду чемпіонам і вежам схожою на колишню.

Ми підтримуємо загальний рівень здоров’я міньйонів на позначці 6 хвилин, оскільки саме в цей час деякі чемпіони починають розблоковувати знищення міньйонів-заклинателів однією здібністю, але в іншому випадку ми масштабуємо їх довше в пізній грі. Близько 10% ігор ущелини досягають позначки 38 хвилини, тож наявність міньйонів з масштабуванням, гарантує, що вони все ще зможуть танкувати за вас під час вашого прориву до ворожої бази. Але оскільки ми не хочемо, щоб вони перетягували на себе ковдру, масштабування міньйонів все ще обмежене, особливо у випадку гармат і супер-міньйонів, які тепер припиняють масштабування на 90 хвилині замість робочих 7 днів (не враховуючи міньйонів FlyQuest, які масштабуються в наших серцях назавжди).

Характеристики міньйонів

  • Здоров’я міньйона ближнього бою: 477-1300 на хвилинах 1-38 ⇒ 465-1500 на хвилинах 1-48 
  • Броня міньйона ближнього бою: 0-16 на хвилинах 1-38 ⇒ 0-20 на хвилинах 1-42 
  • Сила атаки міньйона ближнього бою: 12-80.2 на хвилинах 1-38 ⇒ 11-80 + 2% від поточного здоров’я міньйона лінії на хвилинах 1-42 
  • Здоров’я міньйона дальнього бою: 296-485 на хвилинах 1-38 ⇒ 284-600 на хвилинах 1-56 
  • Сила атаки міньйона дальнього бою: 24.5-120.5 на хвилинах 1-38 ⇒ 21-125 + 4% від поточного здоров’я міньйона лінії на хвилинах 1-45 
  • Поява першої гармати: Хвиля 3 ⇒ Хвиля 4   
  • Здоров’я гармати: 912-2900 на хвилинах 2-38 ⇒ 920-2960 на хвилинах 2:30-38 
  • Сила атаки гармати: 41.5-77.5 на хвилинах 2-38 ⇒ 39-73.5 + 6% від поточного здоров’я міньйона лінії на хвилинах 2:30-38 
  • Зупинка масштабування здоров’я гармати: 175 хвилин ⇒ 90 хвилин 
  • Зупинка масштабування сили атаки гармати: 7 днів ⇒ 90 хвилин 
  • Зупинка масштабування здоров’я супер-міньйона: 150 хвилин ⇒ 90 хвилин 
  • Сила атаки супер-міньйона: 230 + 5 за 1.5 хвилин ⇒ 215 + 5 за 1.5 хвилин 
  • Зупинка масштабування сили атаки супер-міньйона: 300 хвилин ⇒ 90 хвилин

Інші правила

Радіус отримання досвіду від міньйонів: 1400 ⇒ 1500

Шкода міньйонів вежам і чемпіонам: 50% ⇒ 55%

Час початку отримання золота: 1:50 ⇒ 1:40. Всі матимуть на 20.4 більше золота.


Вежі

Ми збільшуємо потужність веж, підвищуємо їхню максимальну шкоду при розігріві та збільшуємо час, протягом якого вони можуть залишатися в такому стані, щоб вони могли краще захищати союзних чемпіонів у сценаріях атаки під вежею. Ми також пом’якшили підсилення «Укріплення вежі», який зменшує шкоду, що наноситься вежам верхньої та середньої ліній на початку гри. Навіть якщо гравці не можуть так легко знищувати своїх супротивників під вежею, ми хотіли б, щоб вони могли знищувати вежі та отримувати золото за їхні пластини.

  • Підсилення шкоди при розігріві: 40% за заряд (220% максимальної шкоди) ⇒ 50% за заряд (250% максимальної шкоди)
  • Тривалість розігріву: 3 ⇒ 5 секунд
  • Зменшення шкоди від ефекту “Зміцнення вежі”: 85% ⇒ 50% 

Нагороди за вбивство чемпіонів

Ми спрощуємо правила винагороди за голову чемпіонів з низькими показниками, щоб гравцям було легше зрозуміти, як чемпіони отримали ефект нагороди за голову. Ми більше не будемо ігнорувати перші -50 золота в негативних станах, а це означає, що чемпіони 0/1 і 0/2 будуть коштувати менше золота, ніж раніше. Для того, щоб приблизно зрівняти загальну вартість у довгостроковій перспективі, ми також сповільнимо швидкість, з якою вбивства, смерті та допомога впливають на базове золото за вбивство. Це не вплине на позитивні винагороди.

  • Негативні нагороди за голову: Більше не ігнорують початкові -50 золота
  • Кількість золота за вбивство/допомогу за 1 негативну винагороду: 4 ⇒ 5

Стрімка гра

З оновленням 2025.S1.1 у Лізі Легенд в окремих регіонах з’явиться функція Стрімкої гри! Стрімка гра — це швидший спосіб випробувати автентичний ігровий процес Ущелини Викликачів, який дає змогу всім 10 гравцям реалізувати свої чемпіонські фантазії під час гри в Лізі з однаковими рівнями навичок, однак цей режим не так жорстко карає за невдачі на початку гри. Це означає, що кожен гравець отримає шанс для розвитку свого чемпіона, командні бої, масштабування та випробування своїх чемпіонських можливостей. Заходьте до блогу розробників Стрімкої гри, щоб дізнатися більше

Цей початковий реліз випущено для регіонів, які вже мають нерейтинговий варіант черги Ущелини Викликачів, окрім Швидкої гри (тобто звичайний драфт).

Швидку гру замінено на Стрімку гру для наступних регіонів:

  • Північна Америка
  • Латинська Північна Америка 
  • Латинська Південна Америка 
  • Західна Європа
  • Північна та Східна Європа
  • Бразилія
  • Росія
  • Туреччина
  • Тайвань
  • В’єтнам

Крім того, усі черги проти ШІ були оновлені відповідно до правил гри Стрімкої гри!


Перший ранговий сезон в Ущелині Викликачів, 2025

Перший ранговий сезон в 2025 розпочнеться 9 січня 2025 року о 12:00 за місцевим часом по всьому світу. Під час короткого вікна перезарядки рейтингового сезону, черга рейтингових ігор буде відкрита, коли буде доступний 25.S1.1, але прогрес не буде зараховуватися як зазвичай.

  • Обмеження APEX Duo MMR буде тимчасово вимкнено на 25.С1.1, як і на кожному старті сезону, і буде знову ввімкнено на 25.С1.2
  • Сезонний трекер рейтингових нагород добігає кінця. Для отримання рейтингового образу потрібно здобути 15 рейтингових перемог (одиночна або гнучка гра, або обох), починаючи з 1-го сезону 2025 року. Рейтингова місія відстежуватиме кількість досягнутих перемог, щоб гравцям було зрозуміло, чи мають вони право на отримання нагороди, але саму нагороду все одно буде надано наприкінці сезону.
  • Послуга зміни регіону буде тимчасово вимкнена до кінця сезону і повернеться після того, як ми надамо гравцям винагороду за кінець спліта 3, 2024 у 25.S1.1.
  • Як і на початку кожного сезону, гравці будуть перезавантажені з 1-го сезону 2025 року, однак, як нещодавно було сказано, це буде єдине перезавантаження на весь 2025 рік.

Чемпіони

Icon

Еш

Пасивну здібність змінено. Шкоду та швидкість атаки Q збільшено.
Icon

Морозний постріл

Пасивна здібність
  • Шкода: 115% + Крит% ⇒ 100% + Крит%
  • Умова шкоди: сповільнено морозним пострілом ⇒ завжди
Icon

Концентрація лучника

Здібність Q
  • Шкода: 105/110/115/120/125% ⇒ 110/115/120/125/130%
  • Швидкість атаки: 25/32.5/40/47.5/55% ⇒ 25/35/45/55/65%
Icon

Залп

Здібність W
  • Шкода: 20/35/50/65/80 + 100% загальної сили атаки ⇒ 60/95/130/165/200 + 100% додаткової сили атаки
Icon

Каліста

Ривки тепер більш стійкі до уповільнення. Приріст регенерації мани зменшено. Шкоду  та витрати мани Q зменшено. Шкоду E зменшено.

Базові характеристики

  • Приріст регенерації мани: 0.4 ⇒ 0.8
Icon

Бойова врівноваженість

Пасивна здібність
  • Зміна формули ривка: Просто повірте нам.
  • Базова швидкість атаки: Тепер обраховується правильно. Це підсилення близько 8%.
  • Фактор швидкості атаки: Вплив сповільнення швидкості атаки зменшено вдвічі. Збільшення швидкості атаки, як і раніше, впливає повною мірою.
  • Мультиплікатор швидкості руху: Множиться (1 – сповільнення%) ⇒ Множиться (0.2% всієї швидкості руху + 0.28). Зазвичай він близький до 100%, але тепер отримує бонусну швидкість руху і є більш стійким до уповільнень. Мінімальний множник – 48%.
  • Анімація стрибка: Відновлено анімацію ривка Калісти під час базової атаки
Icon

Пронизування

Здібність Q
  • Шкода: 20/85/150/215/280 + 105% всієї сили атаки ⇒ 10/75/140/205/270 + 105% всієї сили атаки
  • Витрати мани: 50/55/60/65/70 ⇒ 60/65/70/75/80
Icon

Виривання

Здібність E
  • Шкода за додатковий заряд: 8/12/16/20/24 + 25/30/35/40/45% всієї сили атаки ⇒ 7/14/21/28/35 + 20/25/30/35/40% всієї сили атаки

Icon

Твіч

Сповільнення W збільшено.
Icon

Колба з отрутою

Здібність W
  • Сповільнення: 30/35/40/45/50% (+5% за 100 сили здібностей) ⇒ 30/35/40/45/50% (+6% за 100 сили здібностей)
Icon

Варус

Базову ману зменшено. Витрати мани Q зменшено. Шкоду W збільшено. Витрати мани E збільшено.

Базові характеристики

  • Мана: 360 ⇒ 320
Icon

Пронизуюча стріла

Здібність Q
  • Витрати мани: 65/70/75/80/85 ⇒ 50/55/60/65/70
Icon

Проклятий сагайдак

Здібність W
  • Шкода за удар: 8/13/18/23/28 ⇒ 6/12/18/24/30
Icon

Град стріл

Здібність E
  • Витрати мани: 80 ⇒ 90

Предмети

Icon

Прокляття кровопивці

Bloodletter’s Curse
  • Вартість: 2900 золота
  • Рецепт: Переслідуюча маска + Диявольський Кодекс + 750 золота
  • Сила здібностей: 60
  • Здоров’я: 350
  • Прискорення здібностей: 15
  • Мерзенний розпад: Нанесення магічної шкоди за допомогою активних або пасивних здібностей чемпіонам знижує їхній магічний спротив на 5% на 6 секунд, до 30%.

Руни

Наступні руни було видалено:

  • Привид Поро | Ghost Poro
  • Тотем-Зомбі | Zombie Ward
  • Колекція очей | Eyeball Collection
  • Сфера нейтралізації | Nullifying Orb

Наступні руни було додано:

Icon

Глибокий тотем

Deep Ward
  • Пильні тотеми розміщені в ворожому лісі вважаються глибокими, а після 11 рівня, пильні тотеми розміщені на річці теж вважаютьсяглибокими. Глибокі тотеми отримують 1 додаткове здоров’я і +30-45 секунд тривалості (+30-120 секунд для жовтих пильних тотемів).

Icon

Шосте чуття

Sixth Sense
  • Автоматично ставить мітку на не відстежені і невидимі тотеми в радіусі 900 одиниць. Після 11-го рівня «Шосте чуття» також показуватиме тотем на 10 секунд. 300-секундний перезарядка для чемпіонів ближнього бою, 360-секундна перезарядка для чемпіонів дальнього бою.
Icon

Моторошні сувеніри

Grisly Mementos
  • За кожного знищеного чемпіона ви отримуєте 4 одиниці прискорення здібностей. У режимах, де це не має сенсу (наприклад, ARAM), замість цього отримайте 2 прискорення здібностей викликача, але не більше 50. У режимах без тотемів руни Глибокий тотем або Шосте відчуття, будуть автоматично замінені на Моторошні сувеніри.
Icon

Чарівна аксіома

Axiom Arcanist
  • Ультимативна здібність отримує збільшену шкоду, зцілення та/або захист на 14% (зменшується до 9% для здібностей, що завдають шкоди в радіусі). Вбивства ворожих чемпіонів повертають 7% від поточного залишку перезарядки ультимативної здібності.

ARAM

Привіт, ARAMи! Ми починаємо цей сезон з невеликого оновлення. Ми зосередилися на виправленні незначних змін у чемпіонах, які ми незабаром перенесемо на їхні здібності. Крім того, ми уважно стежитимемо за ефектами нових предметів, щоб забезпечити збалансований ігровий досвід. Міст Прогресу завершено — дякуємо, що приєдналися до нас у ці незабутні моменти Аркейну. Ласкаво просимо назад у Виючу Безодню! Гарної гри, і насолоджуйтеся новим роком.

Посилення чемпіонів

Карма: Завдавана шкода: 98% ⇒ 100%

Свейн: Завдавана шкода: 90% ⇒ 95%

Послаблення чемпіонів

Діана:Завдавана шкода: 102% ⇒ 100%; Отримувана шкода: 98% ⇒ 100%

Еліза: Стійкість: 20 ⇒ 10

Майстер Йі: Отримувана шкода: 97% ⇒ 100%

Варвік: Зцілення: 120% ⇒ 100%


Ротація міфічної крамниці

За останні кілька років існування крамниці ми помітили, що часто гравцям доводиться довго чекати, поки в ній з’явиться престижний образ, на який вони так довго збирали гроші. Починаючи з оновлення 25.S1.2, ми будемо оновлювати крамницю кожного оновлення, щоб її асортимент був трохи свіжішим. Наразі ж поточний вміст крамниці залишатиметься, тож у вас є ще трохи часу, щоб встигнути отримати ці нагороди. З прийдешньою ротацією в 25.S1.2 ви можете очікувати святкування попереднього вмісту, пов’язаного з Місячним Новим роком, включаючи престижні образи, кольорові схеми та іконки. Більш детально про них ви дізнаєтесь у наступному наборі нотаток оновлення.

Ми продовжуємо прислухатися до ваших відгуків, спостерігати за поведінкою покупців і вдосконалювати наш інструментарій для магазину, тому ми будемо ділитися новинами про те, яку ротацію контенту ви можете очікувати в Міфічній крамничці.


Виправлення помилок та корисні зміни

Корисні зміни

  • Скориговано Q Енні. Раніше Q відшкодовувала вартість мани і половину перезарядки, якщо ціль дійсно вбивало. Тепер Q відшкодовує вартість мани і половину перезарядки, навіть якщо ціль помирає раніше за влучання снаряда.
  • Беріть друзів і застрибуйте в багатокористувацький тренувальний інструмент, який тепер може підтримувати до 10 гравців!
  • Покращено час завантаження Клієнта Ліги, особливо на пристроях з низькими характеристиками.
  • Оновлено номер оновлення, що відображається в нижньому правому куті клієнта Ліги, для відображення нових номерів оновлень сезону. До загальних налаштувань Клієнта Ліги додано опцію показувати старий номер, який все ще використовується в TFT. Ми рекомендуємо використовувати цю опцію, тільки якщо ви граєте виключно в TFT.
  • Видалено застарілу опцію «Закривати клієнт ліги за потреби». Для гравців, які мають проблеми з продуктивністю, все ще доступна опція завжди закривати клієнт ліги під час гри. Цю зміну було зроблено для покращення продуктивності при завантаженні екранів завершення гри.

Виправлення помилок

  • Виправлено помилку, яка призводила до того, що Е Ренґара вважалося за 2 здібності для таких ефектів, як Затемнення, Страта струмом і Фазове прискорення.
  • Виправлено помилку, яка призводила до того, що W Шако активував ефекти Злоякісності.
  • Виправлено помилку, через яку Майстра Йі можна було сповільнити за допомогою W Віктора.
  • Виправлено помилку, яка призводила до некоректного відтворення анімації ривка пасивної здібності Калісти при постійному використанні команд руху.
  • Виправлено помилку, через яку здібності Q та E Ґангпланка не взаємодіяли належним чином зі Шьоджіновим Списом.
    Виправлено помилку, яка призводила до того, що W Трістани скидала перезарядку після вбивства клона.
  • Виправлено помилку, яка призводила до того, що пасивна здатність W Варвіка ставала ефективною до того, як було поставлено точку здатності.
  • Виправлено помилку, яка спричиняла численні проблеми у візуальному оновленні Віктора.
  • Виправлено помилку, через яку в остаточній версії Барона безплідних земель Рамбла не вистачало деяких звукових ефектів.
  • Виправлено помилку, через яку звукові ефекти W Варвіка зберігались для Вієґо після того, як Вієґо заволодівав Варвіком.
  • Виправлено помилку, через яку прикликані істоти не могли належним чином застосувати Шьоджінів Спис і Злоякісність.
  • Виправлено помилку, що призводила до того, що постріли здібностями показували ворогам героя, якщо приціл героя був наведений на ворога.
  • Виправлено помилку, через яку союзники Іллаой могли чути голос, призначений для ворогів, на яких впливає її Е.
  • Виправлено помилку, що призводила до того, що дошка для голосування щодо атаки на дракона не відображалася, якщо ви перепідключались до гри.
  • Виправлено помилку, через яку крила та реквізит Попелястого вбивці Сайласа пропадали під час анімації повернення.
  • Виправлено помилку, коли Часовий розрив (R), який тільки но вийшов з перезарядки, спричиняв значне падіння частоти кадрів під час використання кольорової схеми Парагон для Останньої надії Екко з “Аркейн”.
  • Виправлено помилку, через яку в Останньої надії Екко з “Аркейн” під час анімації ефекта відродження були відсутні візуальні та звукові ефекти пересування.
  • Виправлено помилку, коли під час анімації ефекту повстання кольорової схеми Заворожуючої Сенни вона поверталася до батьківського образу.

Новий косметичний вміст

Сяйнистий змій Сетт

Сетт – нащадок духу Білого Змія, та зірка бойовиків. Він використовує успадковані здібності, щоб захоплювати авдиторію та забезпечувати своїй мамі життя, на яке вона заслуговує. Але коли його рідному місту загрожує злочинний синдикат, для Сетта настає час зіграти героя і в реальному житті. Проте, це буде історія про самозакоханого шукача слави, чи про скромного захисника?

RP Icon Доступність: Особливі умови
Icon Отримати зі скрині: Ні
Icon Клас образу: Піднесений
Date Icon Дата появи: 09/01/2025
3D Icon 3D Перегляд

Володимир з маскараду Чорної Троянди

Лорде Володимире, “Шовковий танець” не може відбутися без вашої присутності. Ви можете вважати це зібрання негідним вас, або гіршим за заходи, які ви влаштовуєте. Не хвилюйтеся, цей маскарад не стане посяганням на вашу територію. Господиня потребує вашого впливу та сили, щоб залучити нову кров до втілення наших грандіозних задумів.

– Леді Еліза

RP Icon Доступність: Особливі умови
Icon Отримати зі скрині: Так
Icon Клас образу: Епічний
Date Icon Дата появи: 09/01/2025
3D Icon 3D Перегляд

Езреаль з маскараду Чорної Троянди

Вітаю, пане Джарро Лайтфезере. Маю честь запросити вас “Шовковий танець”. Чутки про ваші героїчні подвиги досягли залів ноксіанської знаті, і ми дуже хочемо з вами познайомитися. Ми діємо схожим чином, працюючи попри кордони регіонів. Ми можемо багато чого вам розповісти, як і ви нам, пане Лайтфезере… Або, якщо бути відвертими, Езреалю?

– Леді Еліза

RP Icon Доступність: Доступний
Icon Отримати зі скрині: Так
Icon Клас образу: Епічний
RP Icon Вартість RP: 1350
Date Icon Дата появи: 09/01/2025
3D Icon 3D Перегляд

Еліза з маскараду Чорної Троянди

Леді Елізо, сподіваюся, у вас не виникло труднощів під час підготовки до “Шовкового танцю”. Ви станете чудовою церемоніймейстеркою, просто зобов’язані нею стати. Ви сплели величезну павутину, але вона дуже делікатна, особливо з приходом нового Великого Генерала. Будьте пильні. Не дозвольте жодній колючці сплюндрувати наші квіти.
(Лист запечатано символом з трояндою.)

RP Icon Доступність: Особливі умови
Icon Отримати зі скрині: Так
Icon Клас образу: Епічний
Date Icon Дата появи: 09/01/2025
3D Icon 3D Перегляд

Престижна Катаріна з маскараду Чорної Троянди

Підтверджую твоє завдання. Завдай удару під час “Шовкового танцю”. Восьмої ночі після молодика, у маєтку Дому Кітера відбудеться бал-маскарад, вдягнися на манеру ноксіанської знаті. У вкладенні запрошення та портрет цілі. Метод — на твій розсуд. Спали це повідомлення та нагостри свої клинки.

Лист не підписано.

RP Icon Доступність: Особливі умови
Icon Отримати зі скрині: Так
Icon Клас образу: Престижний
Date Icon Дата появи: 09/01/2025
3D Icon 3D Перегляд

Рената Ґласк з маскараду Чорної Троянди

Шановна пані Ренато Ґласк, шляхетні доми Ноксуса запрошують вас до нашої країни як гостю на “Шовковий танець”. Тут ми збираємо перспективних підприємців — адже Ноксус вступає в нову епоху лідерства, і ми повинні налагодити нові зв’язки. Для нас буде честю послухати про розквіт вашого впливу у Зауні та Місті Прогресу, а також про ваші подальші плани.

– Леді Еліза

RP Icon Доступність: Особливі умови
Icon Отримати зі скрині: Так
Icon Клас образу: Епічний
Date Icon Дата появи: 09/01/2025
3D Icon 3D Перегляд

Саміра з маскараду Чорної Троянди

Люба Саміро. На знак визнання твоїх відважних подвигів та відданості імперії, запрошую тебе на “Шовковий танець”. Ноксіанська знать дізналися про твій неосяжний потенціал від надійного, в наших рядах, імені — капітанки Індарі. Тож, Пустельна Трояндо, — від однієї безстрашної жінки до іншої — ласкаво просимо до нашого саду.

– Леді Еліза

RP Icon Доступність: Особливі умови
Icon Отримати зі скрині: Так
Icon Клас образу: Епічний
Date Icon Дата появи: 09/01/2025
3D Icon 3D Перегляд